最後嘅路姆西

LUFSIG

香港 IKEA 於新年前賣埋 2000 隻路姆西後要三月先再返貨,有未買到的朋友聯絡,要我幫手搵幾隻,只好去深圳店購買。

有人問:「你幫人買,中間有冇錢賺㗎?」

我答:「冇!一毫子都冇賺!」

佢再追問:「吓?咁蝕本生意你都做?」

我答:「一、購買嘅過程我 Happy;二、我只係幫朋友買,建立朋友網絡;當中最重要係因為我 Happy!咁多隻路姆西排排坐影張相唔過癮嗎?」

Leave a Reply

