香港人乜名都有

香港人很喜歡爲自己取一個英文名,有陣時走入一間鋪頭,望吓啲店員個名牌,笑到你甩碌。

Just for the record,我幾年前響銅鑼灣 Levi’s 見到 Monkey、幾個月前響間咖啡店見到一位女店員叫 Duck(順帶一提,佢個中文名入面冇「Tak」或「Dak」,點解我會知?因為張單響全朵囉!)我真係好懷疑究竟佢哋係咪響奇 X 動物餅入面抽一塊就當自己個名⋯⋯

Duck Law

點解會冇啦啦諗起𠵱個問題呢?

Koala Liu

事緣 iTunes 今期嘅免費音樂係由 Koala Liu 主唱嘅歌⋯⋯歌呢我就冇聽了,不過一睇個歌手名我已經笑到趴響地⋯⋯

Koala 指一種澳洲動物,厚灰皮毛、大耳、無尾。住在樹上,吃樹葉,即我哋俗稱嘅樹熊或無尾熊⋯⋯

唔通佢叫自己 Koala 時認為自己符合以上特質?定還是好似食得油加利樹葉太多嘅樹熊咁啪咗太多草,High 吓 High 吓精神恍惚咁?

Leave a Reply

