病假(短篇故事)

(你可以當係琴日「全港大學生家長聯會」嘅續集⋯⋯)

鈴⋯⋯鈴⋯⋯鈴⋯⋯

某母親用手指在 iPhone 的畫面上輕輕一掃,接聽了一個陌生的來電。

「喂,你好,係咪 Chris Wong 嘅家長吖?」

「你邊位吖?」

「我係阿 Chris 大學嘅 Lecturer,我叫 Priscilla。你係咪阿 Chris 嘅家長吖?」

「係吖,叫我陳小姐吖!Miss,點解你會打電話嚟嘅?」

「哦,陳小姐,今日 Lecture 唔見阿 Chris,我又冇收到佢電話同我講話病定點,有啲擔心佢咪打去屋企問吓囉。」

「阿 Priscilla,我個仔呢,今日話有少少發燒,我探過佢個頭都真係熱熱哋,咁咪叫佢響屋企抖吓休息吓,費事返學校傳染畀你哋啦!」

「哦,發燒吖?咁佢睇咗醫生未吖?我嗰科呢,學校規定 Lecture 嘅出席率要有八成先可以合格,阿 Chris 嘅出席率已經好危㗎啦!」

「哇!八成?乜咁煩㗎!我個仔身體好虛弱,成日都病㗎!你咁對佢好唔公平囉!」

「唉,學校規定,我都無計⋯⋯如果佢病就帶佢去睇醫生啦,畀返張醫生紙我我就當佢病假啦。」

「哦,好啦,唔該晒,拜拜。」

掛斷電話後,陳小姐大聲叫:

「阿仔,得未吖,打到修羅之杖(攻 +999)未吖!你大學個死人 Miss 打電話嚟嘈生晒啦!」

「阿媽,未得吖!亞修羅前面好多怪仔未清入唔到去⋯⋯你快啲過嚟幫拖啦!」

「Login 緊啦,係呢,打到之後落樓下買張醫生紙,你個 Miss 話有醫生紙就當你病假唔計今次缺席喎。」

「打完先算啦,隻嘢好厚皮,又大力,我唔係好打得佢入⋯⋯」

(以上情節純粹虛構,如有雷同,實屬巧合)

*靈感來自一新聞報道,家長話「病假紙問題,點解校方唔同家長講?」咁大個人有啲責任要自己負責返,唔可以乜都靠家長。無錯佢無咗個女好慘,但都無理由賴大專學校唔同家長講!

*又,大專院校捉到你偽造病假紙又會點吖?真係好似「偽造遺囑」咁叫警方處理咩,最多咪畀次 Verbal Warning,難聽講句等於乜事都無。

Leave a Reply

