在書展絕對不會買的東西

香港書展係每年夏天嘅盛會,出版社趁機推出新書,同時傾銷倉存,所謂「書展」不過是一年一度嘅清倉大酬賓。雖然價錢實惠,不過唔係每一種書都值得買,以下都係我唔會掂嘅類型:

  • 寫真集
    自己拍嘅照片都唔去曬落相簿,仲去買啲珍禽異獸的照片?唔好玩啦!
  • 旅行書
    用錢買啲過時嘅資訊,不如落地再研究有邊度好去!預先作周詳計劃,不如去到先睇天氣 Improvise。
  • 食譜
    一路睇住一路煮,一個唔小心 D 汁彈上本書度,本書好快殘!用 iPad 啦!放入潛水密封袋就唔怕水災啦!
  • 漫畫
    連載中的漫畫就唔好講,一陣好似《Hunter X Hunter》或者《通靈王》咁爛尾點算?就算唔爛尾,好似《One Piece》咁出咗70幾本仲連載緊,我要留幾多空間畀你先收藏得到?
  • 專欄輯錄
    2003 年開始,每年總會見到些政論文集,收集了教授過去一年在某報章雜誌上發表的文章,當中不乏洞見,但援引的內容卻相當時事性,一年後、兩年後再讀有時會覺得莫名其妙。
  • 聖經、靈修書籍
    如果我會讀聖經或需要靈修,我已經自己有一本(甚至幾本);如果我打算認識「基督教的神」,當然可以響書展進行,不過唔通班基督徒認為人人都會好似保羅咁受感召?行行吓書展眼前出現黑影,需要立即信主打救?再者,如果我行行吓書展盲咗,我會擔心係視網膜脫落多 D,會立即去醫院搞。
    貪平先趁書展購買書籍靈修,算啦,信得你咁無心⋯⋯
  • 文具等⋯⋯
    Well, 無錯,香港書展有一個展館賣文具(原子筆、鉛筆那類),也有賣聲稱不反光的閱讀燈。文具個折扣唔係特別厲害,閱讀燈咁重仲要同人逼住走?唔好玩我啦!

最後當然係⋯⋯

  • Kindle
    唔係話 Kindle 唔好用,而係當我知道香港沒有正式入口商,而香港班水貨佬將部機炒貴成倍幾,我就唔響幫襯佢,情願慳少少錢,去日本玩嘅時候順便買埋⋯⋯
3 thoughts on “在書展絕對不會買的東西

Leave a Reply

